miercuri, 17 decembrie 2008

Cetatenie

Stimati VLADICESCU,
am mai descoperit cativa purtatori ai acestui nume. Informatia pe care am gasit-o mi-a dat cateva idei. 
Este vorba ca am incercat sa vad ce este cu cererea mea de redobandire a cetateniei Romane. Am gasit un site: http://cetatenie.info.tm/ pe care se poate gasi o multime de informatii utile referitoare la redobandirea cetatenie romane de catre descendentii de drept ai fostilor cetateni romani care si-au piedut-o fara dreptul lor (mai exact prin ocupatie sovietica). Nu vreau sa intru in detalii istorico-politice dar vreau sa va spun ca pe acest site am gasit informatie super referitoare la mai multe persoane care poarta numele de Vladicescu. In afara de aceasta, valoarea acestei informatii mai este prin faptul ca acolo sunt expuse clar si parintii si buneii persoanei respective care au fost cetateni romani in perioada 1918-1940.  Astefel putem usor sa ne gasim rudele comune doar in baza acestei informatii. O alta informatie valoroasa este anul nasterii, locul nasterii si adresa acestor persoane daca doriti cumva sa luati legatura cu ei.  
Va dau exemplu mai jos prin informatia pe care am gasit-o despre mine, extrasa din Monitorul oficial al Romaniei:

Înregistrare apărută în Monitorul Oficial, partea a III-a

Nume Prenume:
Vlădicescu Veaceslav
Hotărâre guvern:
#
ediţie Monitorul Oficial:
nr. 780 din 2006-09-12
text plin:
7. VLĂDICESCU VEACESLAV, fiul lui Grigore (fiul lui Filip şi Tatiana, născută la 15.04.1912 în Recea) şi Olga, născut la data de 19 mai 1979 în localitatea Recea, judeţul Chişinău, Republica Moldova, cetăţean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, Străşeni, Recea (16669/2003). (86.941)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu