joi, 10 decembrie 2009

VLADICESCU in Retele sociale

Salut,
dupa o pauza am hotarat sa mai fac cateva cercetari on-line pentru a vedea cat de activi sunt VLADICESCU pe net iar aceasta se poate de observat si dupa numarul de persoane inscrise in retelele sociale.

Deci am luat cateva, cele mai populare, in viziunea mea, si am inceput sa caut.

Iata cateva rezultate:

1. Skype.com - 24 persoane

2. H5.com - 9 persoane

3. odnoklassniki.ru - cca. 80 persoane (eu nu sunt activ aici din principiu!)

4. facebook.com - 16.

5. netlog.com - 8

6. faces.md - 16

Mai contribuiti si voi daca cunoasteti situri frecventate mai des de VLADICESCU

In concluzie pot sa spun ca situl de limba rusa odnoklassniki.ru pe care eu nu il folosesc este cel mai popular :(

Astept sa ma contraziceti !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu